Murat Boz Albümü Maximum

Murat Boz'un 25 Ocak 2007 Perşembe günü Maximum albümü müzik severlerin beğesine sunulan ilk albümüdür. Albümüm içinde  9 yeni şarkı, 2 eski şarkı ve 3 tane de versiyon olmak üzere toplam 14 şarkı yer almaktadır. Çıkış parçası albümün adını taşıyan "Maximum"  şarkısı karar verilmiş ve Şubat ayında klip çekilmiştir. Klipte 'Punky' adında Pitbull cinsi bir köpek oynatılmıştır. Bu şarkı heryerde sık sık çalınarak bir numara olmayı başamıştır. Ayrıca Avrupa listelerine de girmiştir.  Haziran ayında ise albümün ikinci klibi  söz ve müziğinin Tarkan'a ait olan Püf 'e klip çekilmiştir. Bununla birlikte "Dönmem" şarkısı da müzik sverlerin dikkatini çekmiştir. Albüme katkıları olan müzisyenler  düzenlemeleriyle Ozan Çolakoğlu, Nil Karaibrahimgil , Halil Koçak , Mustafa Ceceli , Ümit Sayın ve Tarkan 'dır. Albüm Stardium yapımcılık imzasını taşımaktadır. Ayrıca Maxsimum albümünden  çıkan single'lar 29 Ocak 2007 tarinde "Maximum" 6 Haziran 2007 tarihinde "Püf"'tür.

Şarkı listesi

  1. "Maximum"
  2. "Aşkı Bulamam Ben (Ozinga Remix)"
  3. "Püf"
  4. "Üzüleceksin"
  5. "Dönmem"
  6. "Anla Artık"
  7. "Derdin Var"
  8. "Seni Bana Bağlayan"
  9. "Kalbini Dinle"
  10. "Beni Bana Bırak"
  11. "Maximum (Matthew Version)"
  12. "Seni Bana Bağlayan (Acoustic)"
  13. "Aşkı Bulamam Ben"
  14. "Umrumda Değilsin"

Klip Listesi

  • Aşkı Bulamam Ben
  • Maximum
  • Püf

Son Yazılar

Bu Blogda Ara