Murat Boz Röportajı


"Annem Babam ve Ağabey'im benim tüm servetimdir..."


Bu ayki sanatçı konuğumuz, gençlerin ve genç kalmayı bilenlerin hayran kitlesinin oluşturduğu ÜNLÜ POP STAR MURAT BOZ...

7 Mart 1980 tarihinde Zonguldak'ta doğdunuz. 1996 yılında İstanbul'a geldiniz  ve Güzel Sanatlar Lisesi eğitimini burada tamamladınız. Bu sıralarda da Cemal Reşit Rey ve Atatürk Kültür Merkezinde  vokalist olarak ilk sahne performanslarına başladınız.1998 senesinde Milliyet Gazetesi’nin düzenlediği “Liseler Arası Müzik ve Halk Oyunları Yarışması”nda aldığınız  birincilik  ödülüyle de  yavaş yavaş müzik  ve sahne dünyasında ilerlemeye başladınız.

1999 yılında  Bilgi Üniversitesinin  ‘Caz Vokal Bölümü’nü kazanarak eğitiminize devam ettiniz. 2003 senesinde başladığınız  İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Müziği Devlet Konservatuarı Temel Bilimler Bölümüyle de eğitiminizi  pekiştirdiniz.

  Ajda Pekkan ,Tarkan,Shakira, Nilüfer, Nazan Öncel, Nil Karaibrahimgil, Grup Hepsi ve Hande Yener gibi sanatçıların sahne performanslarında ve albümlerinde yer aldınız. Birçok reklam kampanyasında da gerek sesinizle gerekse oyunculuğunuzla da  yer aldınız.

Aşkı bulamam ben, Maximum ,Püf, Uçurum, Para Yok, Özledim, Her Şeyi Yak , Sallana Sallana, Gümbür  Gümbür , İki Medeni İnsan, Hayat Sana Güzel, Buralardan Giderim adlı şarkılarınızda sizin yorumunuzla hayat verip müzik dünyasına kazandırdığınız şarkılarınızdan sadece bir kaçı….

     --------------------------------------------------------------------------- 
       
A.Y.K:Çok genç yaşta başarılara imza atıp,müzik dünyasında önemli bir yere geldiniz.Bu yolda ilerlemenizi sağlayan en önemli özelliğiniz nedir,kısaca başarınızın sırrını bizimle paylaşabilirmisiniz?

      
 M.B:Müzik kendini gelistirmeyi gerektiren koskoca bir derya.Ben sürekli olarak özümden uzaklasmadan kendimi yenileyecek, ufkumu acacak her türlü unsurdan faydalaniyorum.

-------------------------------------------------------------------------------

         
A.Y.K:Albüm çalışmaları haricinde ,film,dizi teklifleri muhakkak ki alıyorsunuzdur.Reklam ve kliplerinizdeki rol başarınızı herhangi bir projede   görebilecekmiyiz?
M.B:Kariyerimde özellikle bir sinema filmi olsun istiyorum.Bir sinema filminde oyunculuk kabileyetimin sınırlarını zorlamayı, muhakkak istiyorum.

-------------------------------------------------------------------------------
       
   A.Y.K:Müzik hayatınızın en önemli parçası,ama özel yaşantısında, nasıldır Murat BOZ?..En sevdiği şehir?...En sevdiği yemek?...En sevdiği Hayvan?...En sevdiği renk?...nelerdir?...

M.B:En sevdiğim şehir, doğduğum ve büyüdüğüm yer olan Karadeniz Ereğli..Pazı dolması en sevdigim yemeklerden bir tanesi..Bütün hayvanları seviyorum. Daha önce kedim oldu şimdi de maco adında bir köpegim var..Tüm renklere aşığım, ama siyah beyazın yeri ayrı tabi :)

---------------------------------------------------------------------------------
        
 A.Y.K:Sizin için aile kavramı nedir?Düşüncelerinizi öğrenebilirmiyiz?

M.B:Ailem olmadan bugünlere gelebilmem mümkün olmazdı…Aile kavramı benim için çok kutsaldır..Annem Babam ve Ağabey'im benim tüm servetimdir...

-----------------------------------------------------------------------------------
         
A.Y.K:Modaya olan düşkünlüğünüzü,kendi  tarzınızla birleştiriyorsunuz ve ortaya çok şık tasarımlar çıkıyor.Kimlerden  kostüm ,aksesuar seçiminde yardım alıyorsunuz,sizce modayı takip etmek önemlimidir?

M.B:Yaklasik 4 senedir stilistliğimi kiz arkadaşim Eliz yapıyor..Onun dışında, Fc Plus kıyafet sponsorumuz, onlarlada uzunca bir süredir birlikteliğimiz,çalişmalarımız devam etmekte.Modayı takip etmek benim işim ve görselliğim açısından vazgeçilmez bir durum.Tüm moda dergilerini sıkı bir sekilde takip ederim.Bu işimin bir parçası.


        -------------------------------------------------------------------------------------
           A.Y.K:Yeni albüm çalışmanız  yeni müzik marketlerde yerini aldı. Hayırlı olsun.Bizlere,daha albümünüzü alamamış olan okuyucularımıza, biraz şarkılarınızdan bahsedermisiniz?

M.B:Her biri birbirinden güzel 9 sarkıdan oluşuyor." Aşklarım Büyük Benden" Albüm'üm.Türkiye'nin en değerli müzisyenleri ile çalıştığım bu albümde kendimi ve hislerimi, söylem ve müzikalite olarak, tecrübelerim doğrultusunda daha olgun ve net olduğunu düşünüyorum.Bu albüm en  'Ben' olan albümüm diyebilirim.

----------------------------------------------------------------------------------------
Sevgili Murat Boz , okuyucularımın çok merak ettiği konulardaki  sorularıma, tüm içtenliğinizle cevaplar verdiğiniz için ,kendim ve YELPAZE İSTANBUL okuyucuları adına  teşekkürlerimi sunmak istiyorum.. "Aşklarım Büyük Benden"adlı yeni albümünüzün tekrar hayırlı olmasını diliyorum. Sizin her zaman takipçiniz olmaya da  devam edeceğiz………
                                                                                                                                                                      ARZU YETİŞ KOCATEPE..........

Son Yazılar

Bu Blogda Ara