Murat Boz Eliz’i ömrüm boyunca bırakmam


Murat Boz ‘Eliz’i ömrüm boyunca bırakmam’
Eliz Sakuçoğlu ‘Murat imzayı kalbime attı’

Yeni albümü ‘Aşklarım Büyük Benden’i çıkaran Murat Boz’la çok özel... Menajeri ve sevgilisi Eliz Sakuçoğlu ile sorularımızı yanıtlayan mutlu çift, birbirlerine olan aşklarını ve mutluluklarını Hafta Sonu’na anlattı. Evlilik fikrine uzak olmayan ama yakın tarihte de düşünmeyen Boz ve Sakuçoğlu, çocuk için de “evlilik şart değil” dediler.
Yeni şarkıları dinlediğimde, diğer Murat Boz albümlerinden çok farklı geldi. Daha sakin ve dingin...
Ayakları yere daha çok basan, nefes alan ve oturaklı bir albüm olduğunu söyleyebilirim. Fikrine katılıyorum. Zaten bunu amaçlamıştım. Ruh halim de bunu istiyordu. Böyle bir dönemimdi ve albüm de öyle oldu.

Albümün ismi ‘Aşklarım Büyük Benden’. Bu sözler neyi anlatıyor?
Benim için çok değerli bir şarkı. Yaşadığı aşkların kendisinden daha büyük olduğunu anlatıyor. Şarkıyı ilk dinlediğimde çok beğenmiştim ve hemen okumuştum. Sonra okumamı beğenmedim ve şarkıyı albümden çıkardım. Altı hafta önce fikrimi değiştirdim ve parçayı tekrar albüme aldım.

Siz aşkınızı büyük mü yaşarsınız?
Evet. Ben sevdiğim zaman bağlanıyorum ve kopamıyorum. İlişkilerim hep uzun soluklu oldu. Karşı tarafı dinlemeyi severim. Geri adım da atabilirim. Büyük aşkların adamıyım ben.

Gerçek anlamda kaç kere aşık oldunuz?
Hiç saymadım. Ama çok diyebilirim. Şu anki aşkım Eliz. Ama ondan önce yaşadıklarım aşk değildi dersem, bu doğru olmaz. Aşkla yaşamayı seviyorum.

Devamlı berabersiniz. Birbirinizden sıkıldığınız olmuyor mu?
Olmuyor. Ama her konuda tartışıyoruz. Ben ona kızıyorum, o da bana kızıyor.

Bugün kızdınız mı?
Evet, işle alakalı kızdım. Eskiden daha beter kavga ediyorduk. Ben evi terk ediyordum. Bir yerleri kırıp döküyordum. Zararı her zaman kendime ya da evimdeki eşyaya veririm. Ama artık o dönemleri aştık. Şimdi trip atıyorum ve susuyorum. Belli bir süre geçtikten sonra da diyaloga geçiyorum.

Eliz Hanım, tepkisini nasıl ortaya koyuyor?
O tabii daha bir medeni. Güzel bir şekilde anlatıyor. Ama bende bir kere film kopunca dinleyemiyorum. Zaman geçince sonra hiçbir şey olmamış gibi sohbete devam edebiliyoruz. İlk zamanlar böyle değildik.

Güzel gönül alır mısınız?
Alırım. Ama ona sor.

Yanıtı sizden alalım Eliz Hanım.
Eliz Sakuçoğlu: Güzel alır. Ben ona kızamıyorum. Murat’a kırılmamayı öğrendim. Biliyorum ki, büyük bir tepki vermesinin nedeni ben değilim.
Murat Boz: Genelde kişilere ve duruma kızıyorum.

Murat Boz’un en sevmediğiniz huyu ne?
Eliz Sakuçoğlu: İnatçı olması. Kendi de kabul ediyor zaten.
Murat Boz: Bir şeye bir kere ‘hayır’ dediysem bitmiştir.
Eliz Sakuçoğlu: İkna edemiyorum, imkanı yok. Ama sadece işle ilgili.





Murat Boz’un hiçbir erkekte olmayan, en büyük özelliği ne?
Eliz Sakuçoğlu: Çok güzel bir soru.
Murat Boz: Bu soruyu Robert Pattinson’la ilgili sorsaydın, sayısız örnek verebilirdi. Ama bak, ben olunca 15 dakika düşünüyor.
Eliz Sakuçoğlu: Ama en güzel özelliğini bulmaya çalışıyorum aşkım... Almanya’da büyüdüm. Benim için aile kavramı çok farklı. Annem ve babam boşandı. Murat, beni tekrar aileme bağladı. Onun, sayesinde annemle son beş yıldır, güzel bir ilişkim var.
Murat Boz: Aile bağlarım çok kuvvetlidir ve önem veririm. Eliz’in de ailesiyle arasında bir kopukluk vardı. Onu sağlayabildiysem ne mutlu bana.
Eliz Sakuçoğlu: Annemle benden daha iyi bir ilişkisi var. “Lamiş ne haber?” diyor. Buluşup birlikte balık yiyorlar. Benim haberim bile olmuyor. Babamla otururken, ona bir kez daha aşık oluyorum. Maç keyfi yapıyorlar. Benim ailemle yapmadığım şeyleri Murat yapıyor.
Peki Eliz’in hiçbir kadında olmayan özelliği ne?
Murat Boz: Eliz, 31 yıllık hayatımda tanıdığım en dürüst insan. Ondan daha temizini bilmiyorum. Kendimi çok şanslı hissediyorum. O yüzden ona sıkı sıkı sarılıyorum. Ömrüm boyunca bırakmam, ayrılsak da bırakmam.

Nasıl?
Murat Boz: Ayrıldığım hiçbir sevgilimle görüşmüyorum. Ama Eliz’le böyle olmaz. Zaten çok güzel bir kadın, ama iç dünyası da harika. Erkeğin bir kadını sahiplenmesinden daha çok sahipleniyor beni. Bir insan bunu ya kardeşine ya da birinci dereceden akrabasına yapar. Eliz, bunu bana çok yoğun hissettiriyor. O yüzden benim için çok değerli.

Kıskançlık ne boyutta?
Murat Boz: Birbirimizi kıskanıyoruz. Tatlı tatlı atışıyoruz.

Nasıl atışmalar oluyor bunlar?
Murat Boz: Robert Pattinson, mesela. Ben kıskanıyorum o herifi. Kafasına limon sıkmışlar, uzatmışlar saçını. Vampirmiş! Anlata anlata bitiremiyor. Filimler izleniyor, ardı ardına. Böyle bir şey yok yani. (Eliz Sakuçoğlu kahkahalarla gülüyor)
Murat Boz: Dergiler alınıyor ve nasıl denk geliyorsa, ben banyodan çıkıyorum Eliz, o sayfayı açmış ve kahve yapmaya gitmiş oluyor. Mutlaka bir Robert Pattinson röportajı görüyorum. Bundan önceki sevgilisinin ismi de Robert’mış (Gülüyor)

Türk rakip var mı?
Murat Boz: Benden daha ötesi yok yani (gülüyor). Ailece Tarkan’ı çok beğeniyoruz ama rakip olarak değil tabii ki.

Murat’ın beğendiği isimler var mı?
Eliz Sakuçoğlu: Türkler’den Azra Akın’ı çok beğenir. Ama çok haklı, ben de bayılıyorum. Bir de Tuba Büyüküstün ve Berrak Tüzünataç var.

O isimlerle tanışmak istese ne dersiniz?
Eliz Sakuçoğlu: Tabii ki. Ben bile tanışmak isterim.
Murat Boz: Onlar da benimle tanışmak için bekliyorlar zaten. “Nerede Murat Boz, tanışalım” diyorlar (kahkahalar). Azra’yı Nişantaşı’nda görmüştüm. Televizyonda göründüğünden çok daha güzel bir kız gerçekten.

Konserlerde yaşadığınız enteresan olaylar var mı?
Eliz Sakuçoğlu: Bursa’da, ben gelene kadar yaşadığın 45 dakikayı anlatabilirsin (gülüyor). Ben hiç kızmam.

RÖPORTAJIN DEVAMI HAFTA SONU DERGİSİNDE
Ömür SABUNCUOĞLU
Fotoğraflar: Cem TALU

Son Yazılar

Bu Blogda Ara