Murat Boz ve Eliz Sakucoğlu Röportaj

 O Ses jüri üyesi Murat Boz ve sevgilisi Eliz Sakucoğlu Günaydın Gazetesi'ne röportaj verdi.

Genç popçu Murat Boz, beraberlik prensiplerini anlattı...

"28 yaşıma kadar iki ilişkim oldu ama tek gecelik aşklar da yaşadım" diyen genç popçu Murat Boz, beraberlik prensiplerini açıkladı: Kadınımı sahiplenirim ama çok sınırlayıcı değilim. Çok güvenirsem gece geç gelebilir!..

Tarkan'ın vokalisti olarak başladığı müzik yaşamına şimdilerde tek başına devam eden Murat Boz, "Tarkan'ın arkasında vokal yaptığım zamanlarda ona çok imrenirdim. En büyük hayalim onun kadar büyük kalabalıklara şarkı söylemekti" dedi. Şöhret olduktan sonra müzik sektöründeki bazı kadınların 'reklam amaçlı' yanına yaklaştığını itiraf eden Boz, karşı cinsle ilişkilere bakışına dair şunları söyledi: "Yaşı benden büyük kadınlardan da teklif aldım ve bu tarz olaylara karşı değilim. Aşkın yaşı olmadığını düşünüyorum. Ben cinsel ilişkiden değil, aşktan bahsediyorum. Kadınlar bence her yaşta güzeldir, yeter ki kendilerine baksınlar." Murat Boz, sevgilisi Eliz Sakucoğlu ile beraberliği hakkında ilk kez GÜNAYDIN'a konuştu.

* Şöhret olduktan sonra size maddi anlamda birlikletik teklifinde bulunan kadınlar oldu mu?

MURAT BOZ: Ben mal değilim! İnternette 'tek gecelik birlikte olmak istenilen erkek' seçilince de kendimi garip hissetmiştim. Beğenilmek güzel bir durum ama önce benim ruhumla sevişmeliler. İnsan aksi takdirde kendini materyal gibi hisseder.

* Bir kadın sizin ruhunuzla sevişmek için ne yapmalı?

Önemli olan bir insanla diyalog kurabilmektir. Ondan hoşlanmaktır. Benim için bir bakış bile çok önemlidir.

* Bugüne kadar kaç beraberliğiniz oldu?

28 yaşındayım ve sadece iki tane beraberlik yaşadım.

* Peki hiç tek gecelik ilişkiler yaşadınız mı?

Yaşamadım dersem yalan olur. Mutlaka üzdüğüm insanlar da olmuştur.

* Sevgilinize karşı maço musunuz?

Evet, maçoyum. Kadınımı sahiplenirim ama çok sınırlayıcı bir durumum da yok. Eğer beraber olduğum insana çok güveniyorsam gece eve geç gelmesine bir şey demem...

* Bir kadından sizi uzaklaştıran hangi özellikleridir?

Ben alkol sevmiyorum ve kullanmıyorum. Kadına da yakıştıramıyorum. Sarhoş kadından hiç hoşlanmam. Bana çok itici geliyorlar...

* Bir kadında en çok neye dikkat edersiniz?

Zarafetine dikkat ederim. Gözler ve bakış benim için her zaman çok önemlidir.

* Sevgiliniz Eliz'in hangi özelliği sizi etkiledi?

İş nedeniyle tanıştık ve her şeyinden etkilendim. Çok zarif ve çok içten bir insan...

* Eliz Hanım, Murat Boz'u ilk gördüğünüzde ne hissettiniz?

ELİZ SAKUCOĞLU: Çok hoşlandım! 2.5 yıldır tanışıyoruz ama bir senedir birlikteyiz. Murat'ın kişiliğini çok sevdim. Saatlerce sohbet edebileceğim biriydi. Önce arkadaşlığımız oluştu. Hatta eski sevgilisinden bile konuşuyorduk.

* Murat Boz ile eski sevgilileri hakkında konuşmak sizi rahatsız etmiyor mu?

E.S.: Ben onunla eski sevgililerini konuşmayı seviyorum. Sonuçta beş senelik bir ilişkisi vardı. Merak ettiğim için soruyorum. Hatta bir ara 'tanışsam mı?' diye düşünmedim değil!

* Bir internet sitesinde yapılan ankette 'tek gecelik ilişki yaşanacak erkek' listesinde sevgiliniz birinci olmış!

E.S.: Ben bu habere bayıldım. Kadınların Murat'ı o anlamda beğenmeleri benim hoşuma gidiyor. Çünkü seksi bir yanı var. Ama özel hayatında kıskanıyorum.
MURAT BOZ: Benim hayranlarımla arama girmiyor. Çok iyi bir kız. Çok iyi bir ilişkimiz var. Eliz çok iyi bir aşık. Benim kılıma dahi zarar gelmesinden çekinen biri. E.S.: 'Murat Bey bir imzanızı alabilir miyiz?' diyen hayranlarına tepki vermiyorum. Ama bir gece kulübünde birlikteyiz ve kızlar önüne atlayıp dans etmeye çalışırsa hoşlanmam. Ben bunları basit buluyorum. Benim yanımda Murat'ı etkilemeye çalışmak basitliktir! Bu durumda da kıskançlık oluşuyor.

* Murat Bey en çok neyinize karışıyor?

E.S.: Kıyafetlerime çok karışıyor. Dışarı çıkmalarıma karışıyor. Murat çok sahiplenen biridir. Ben gece Murat'sız çıkmıyorum çünkü sorun oluyor. Murat kiminle olduğumu biliyorsa mesele yok ama! Kıskanç bir erkek olduğu için etraftaki insanların bana bakmasından hoşlanmıyor. Almanya'da büyüdüğüm için önceleri bu mantığı pek anlamıyordum. Şimdi Murat'ı anlıyor ve bu konuda hak veriyorum. M.B.: O yurtdışından geldiği için başlarda anlamıyordu. İnsanlarla çok samimi olabiliyordu ve bu yanlış anlaşılabiliyordu. Türkiye'de çok büyük bir açlık var. Söylediğiniz bir laftan farklı anlamlar çıkartan insanlar var.

* Beraber yaşıyorsunuz değil mi?

E.S.: Her şey çok güzel gidiyor. Aramızda hiç sorun yok. Sevgili olduğumuz ilk günden beri aynı evde yaşıyoruz. İlk başlarda Murat ailesine gidiyordu ama sabaha kadar hep birlikteydik.

Murat Boz ile sevgilisi Eliz Sakucoğlu, şu sıralar Türkbükü'nde tatil yapıyor. Önceki gün Lola Beach'teki beach party'de gönüllerince eğlenen çift, oldukça romantik anlar yaşadı. Birbirlerinden hiç ayrılmayan sevgililer, samimi halleriyle düşman çatlattı.

* Şöhret hayatınızda ne değiştirdi?

İstediğim her şeye sahibim. Annem öğretmen emeklisi, babam da işçi emeklisi. Tabii ki eskiden istediğim her şeye anında sahip olamıyordum. Artık parayla ilgili bir sorunum yok. Karakter olaraksa hiçbir şey değişmedi. Hâlâ aynı Murat Boz var. Birçok problemle karşılaşıyorsunuz. Mümkün oldukça bu işin dışında kalmaya çalışıyorsunuz. Bu da bazen insanın psikolojisini bozabiliyor.

* Ailenizden aldığınız hangi öğüt hep aklınızda kaldı?

'Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol' sözüne çok inanıyorum. Ailem de beni bu şekilde yetiştirdi. Ben oynayamıyorum. Bu sektörde birtakım şeylere farklı yaklaşmak gerekiyor. Aslında maskeleriniz olması gerek ama bunu kendinizi kaybetmeden yapmalısınız.

* Yakışıklılığın dezavantajı var mı?

Zaman zaman dezavantaj olabiliyor çünkü antipatik olabiliyorsunuz. Bunu iyi dengelemeniz lazım. Türkiye'de fiziksel anlamda çok güzel insan yok. Güzel insan çıktığı zaman da önyargılı yaklaşabiliyorlar. Ben hep yakışıklılığımla gündeme geldim. Şimdi daha çok müziğimle konuşulmak istiyorum. Yeni albümümdeki fotoğraf çalışmasından da anlayacağınız gibi yakışıklı bir adamı ortaya çıkarma gibi bir niyetim yok. Göze batmadan bir şeyler yapmaya çalışıyorum.

* Sizce ülkemizdeki popçular arasında niye bir dayanışma yok?

Çünkü haset, kıskançlık ve çekememezlik var. Başkalarının başarısı sizin başarısızlığınız gibi anlaşılıyor ve bu da sizi bunalıma sürüklüyor. Bunların hepsi kompleksten kaynaklanıyor. Birileri sürekli sizin hakkınızda konuşuyor...

* Evlilik düşünüyor musunuz?

E.S.: Evlenmeyi çok istiyorum. Murat 'Evlenmesek de olur' diyor ama ben gelinlik giymek istiyorum.

* Aileleriniz tanışıyor mu?

E.S.: Evet tanışıyorlar ve araları çok iyi. Annem ile Murat'ın ailesinin ilişkilerine hayranım. M.B.: Şu an çok rahatsız. Evlilik kurumunun bu anlamda bir anlamı olduğunu düşünmüyorum.

* Evlenmeden çocuk sahibi olur musunuz?

M.B.: Olurum.
E.S.: Aslında ben de böyle bakıyorum ama o gelinliği giymeyi çok istiyorum. Türkiye'de evliliğin çok önemli olduğunu söylüyorlar.

* Evlilik dışı çocuk sahibi olsanız aileleriniz karşı çıkar mı?

E.S.: Murat'ın ailesi daha çok karşı çıkar. Annem bu konuda katı değildir.

Son Yazılar

Bu Blogda Ara